پیله های سیاه

تاریک بود نمی دیدم خوب دقت کردم ...دورم تار تنیده شده بود ..پیله های سیاهی بود

پیله های سیاه

تاریک بود نمی دیدم خوب دقت کردم ...دورم تار تنیده شده بود ..پیله های سیاهی بود

کنار پنجره نشسته بودم داشتم بیرون رو نگاه می کردم که یه کبوتر
آمد و لب پنجره کز کرد و نشست...تنهای تنها...یه گوشه خودشو باد
می کرد و به افق خیره شده بود...روزها از پی هم می گذشت و
من و کبوتر خیره به افق و منتظر می نشستیم ،غروب که می شد
کبوتر پر می زد و من می رفتم...چند روزی گذشت و خبری از کبوتر
نشد که نشد...تا اینکه یه روز که منتظر آمدنش بودم کبوتر با یه کبوتر
دیگه پاشد آمد کنار پنجره ،زل زده بود تو چشمام انگار می خواست بگه من پیدا کردمش ؟...حس حسودی تو وجودم رخنه کرداحساس
کردم می خواد افه بذاره و برخ بکشه که من به وصالم رسیدم....
قلبم تلقی صدا داد و شکست و یه قطره اشک آروم سر خورد
رو گونه هام.همون موقع بود که فهمیدم کبوتر هم از من خوشبخت تره من که بیشتر ازون عمر کردم عشقم و به هر کی دادم پس فرستاد هر کی از سر راه آمد یه لگد زد بهشو...گفت به جهنم...بسوز
حالا سالهاست که منتظرم بیای...من تنهاترین کبوتر این ناحیه ام
باور کن پرواز رو از خاطر بردم...منتظرم بیای و من زیر گرمای بال و پرت جا بدی و من زیر سایت احساس آرامش کنم...نذار جلو اینهمه
پرنده کنف بشم؟؟!!!!!

سلام دوستان...شرمنده از اینکه دیر به دیر آپ می کنم...ای بابا حال
و حوصله واسم باقی نمونده...بگی نگی حالم گرفتس...بازم به شما ها اگه همین نظرا هم نبود که در این وب باید تخته می شد...

                          قلم خشکیده در دستم
                              گره افتاده در کارم
                            به خود کرده گرفتارم
                            به جز در خود فرو رفتن
                           چه راهی پیش رو دارم
                           رفیقان یک به یک رفتند
                            مرا با خود رها کردند
                            همه خود درد من بودند
                            گمان کردند که هم دردند
                               شگفتا از عزیزانی
                              که هم آواز من بودند
                             به سوی اوج ویرانی
                              پل پرواز من بودند
                                     
                                           
                                       

به سراغ من اگر می آیید
                           پشت هیچستانم
پشت هیچستان جایی است
                       پشت هیچستان رگ های هوا، پر قاصدهایی ست
که خبر می آرند،از گل واشده ی دورترین بوته خاک